.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستورالعمل احساسی علیه آیت الله هاشمی و سند مخالفان دولت
 دستورالعمل احساسی علیه آیت الله هاشمی و سند مخالفان دولت

انتشار دستورالعمل داخلی خبرگزاری ایرنا مبنی بر استفاده غیر مجاز از عناوینی به غیر از "حجت الاسلام" و "رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام"، برای آیت الله هاشمی رفسنجانی مورد سوء استفاده جریان ضد انقلاب قرار گرفت.

به گزارش جهان، این کج سلیقگی و ناپختگی هر چند که بعداً با توضیحات معاون سیاسی خبرگزاری جمهوری اسلامی، اندکی توجیه شد اما مانع ادامه جوسازی ها و دستمایه قرار دادن این اقدام احساسی برای تخریب دولت، توسط مخالفان نشد.

بنابراین گزارش، لینک این دستورالعمل همراه با واژه ها تخریبی و ناسزاها به دولت با گذشت چند روز از این شاهکار ایرنا! هنوز در صدر برخی سایتهای ضد انقلاب قرار دارد و اینگونه تلقی شده است که گویی مدیران ارشد دولتی اینگونه درخواستی از خبرگزاری مذکور داشته اند.

این سایتها با انتشار عکسی از افتتاح یک پروژه توسط رئیس جمهور وقت در زمان استانداری دکتر احمدی نژاد، سعی کردند فحاشی ها و مطالب تخریبی خود را با سند توجیه نمایند!



در این عکس بر تابلوی افتتاح پروژه که مجری آن استانداری اردبیل بوده است، عنوان آیت الله هاشمی رفسنجانی قید شده است.

هر چند که موضع جهان نیوز نسبت به برخی اقدامات آیت الله هاشمی رفسنجانی مشخص است اما به نظر می رسد با توجه به نیاز کشور به آرامش، توصیه های موکد رهبری درباره آیت الله هاشمی و نیز زحمات چند دهه وی برای انقلاب و کشور، همکاران رسانه ای باید دقت بیشتری در نقدهایشان داشته و ضمن حفظ احترام آیت الله هاشمی مانع از جوسازی جریان ضد انقلاب بر علیه دولت و شخص رئیس جمهور، شوند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.059 seconds.